الجمعة، 23 يناير 2009

تنويه

انا غيرت اسم مدونتي من باب المصداقية لاني هعبر بكلامي عن مرحلة جديدة و من يومين او اسبوع او سنة كانت مشاعري تحت العشرين بس المهم من غير ما اطول اني غيرتها بقت " امبارح كان عمري عشرين " لكي اقول ان فترة تحت الشعرين والطيش والجنون انتهت وهبدا الجنون بعقل او عقل الجنون بس مينفعش اعيش من غير جنون بس انا مش مجنون وبعدين من الاخر عشان متبقوش زي مجنون كنت هسميها عدة اسامي بس للاسف كان هناك مدونات بتلك الاسامي
والسلام ختام

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

مش مهم اسم المدونه.. المهم المدونه مليانه ايه
صحيح الاسم هو مفتاح المدونه..
بس ياتري كنت هتسميها ايه ولقته موجود؟؟
عموما - امبارح كان عمري عشرين حلو برضو :D

كل سنه وانت طيب يا عمرو
وعيشها براحتك
اقولك
عيشها بمنتهي العقل
وقمة الجنون

تحياتي

Zika يقول...

كل وانت طيب يا عم

aMr saYed يقول...

hager za3bal
كان نفسي اسميها مشاعر مصري بس طبعا الاسم موجود بس حبيت اوي امبارح كان عمري عشرين وان شاء الله هعشها بمنتهى العقل وقمة الجنون

تحياتي

aMr saYed يقول...

zika

زكزوكي حبيبي دايما منورني يا عم الحج