الاثنين، 6 أبريل 2009

التاج الاول

طبعا طبعا احب اشكر نوارة صاحبة مدونة نوارة فن الجمال مش عارف بالظبط انا عملتلها ايه عشان تدبسني في تاج وعموما ربنا يستر



بسم الله الرحمن الرحيم

اسمك ؟


عمرو سيد




المشهور بيه وسط اصحابك؟؟


اصحاب اخيا بيقوليلي عمرو السيسي نسبة لاخويا


اصحابي بيقوليلي بيس يا مان


لقب العائلة تعلب




سنك؟


20 سنة و شهرين و 14 يوم




مجال دراستك؟؟


التاريخ




اسم مدونتك؟؟


كانت (تحت العشرين ) وبقت امبارح كان عمري عشرين




صورتك بتعبر عن ايه ؟؟


مش مهم انت بتحب مين المهم مين بيحبك




هل فكرت في اغلاق المدونة ؟ الاسباب ؟


عمري ما فكرت اقفلها وهقفلها ليه ادام كتاباتي بتعجب المدونين




ايه رد فعلك لو حد قل ادبه في تعليق؟؟


طبعا همسح التعليق لو كان في قلة ادب تجرح مشاعر القراء وهروح مدونته واقله شكرا على تعليقك لان الاناء ينضح بما فيه




اسوأ مدونة؟؟


تقريبا المدونة الي دخلتها مرة واحدة ومدخلتش تاني عنده




هيحصل ايه للايميل بعد اما تموت؟؟


ربنا يتولاه ما انا مش هدي اسراري لاي حد




اديت الباسورد لحد قبل كده؟؟


لا طبعا لان الايميل من اسراري الشخصية جدا




السفر بالنسبة ليك؟؟


متعة شخصية ومغامرة و استكشاف كل ما هو جديد ونفسي الف مصر كلها وبعد كده الف العالم الرعبي من المغرب لقطر




المود بتاعك ايه؟؟


بحب الضحك جدا والهزار وبكره النكد مووووت




بتعمل ايه في وقت فراغك؟؟


وقت فراع ايه الي انت جاي تقول عليه انت عارف قبلا انا بعمل في حياتي ايه تصدق .. تقريبا معنديش لان حياتي متربسة ومتكدسة بحاجات كتير وانا مبسوط بكده




اكلتك المفضلة ؟؟


البانيه مع المكرونة او الفراخ مع الملوخية و المحشي او النواشف كلها و اللوبيا




الصفات التي اخذتها من والدك ؟؟


العصبية و الطموح والحق و العقلانية في الحكم




الصفات التي اخذتها من والدتك؟؟


الحنية والطيبة و الحب و اني مخفش اقول الحق




اكتر ست حاجات بتحبها ؟؟


السلام
الوطن العربي


معارفي (اخواتي وولادهم وبابا وماما و الاصدقاء و حبيبتي)



القراءة


الرياضة


السفر




اكتر ست حاجات بتكرهم؟


اسرائيل


الانشقاق العربي


الظلم


الكدب


الجهل


العناد السلبي




شخصيتك نوعها ايه؟؟


هادئ و عصبي و رياضي و عقلاني زي ما بيقولوا (صدر حنين لكتير من الناس)




لماذا دخلت عالم التدوين؟؟


انا حابب الكتابة وحلمي اني اشغتل صحفي او مذيع فقولت اشوف القبول عند المدونين هيبقى عامل ازاي ولغاية دلوقتي الحمد لله


في شوية قبول وبعدين حد قالي على البلوجر فسجلت فيه وبدات انزل الاشعار بتاعتي و في حاجات اتظلمت زي بوست بن الذوات


لاني مكنتش معرف ناس كتير بالمدونة




اجمل كلمة اتقالت في وصف مدونتك؟؟


كل كلمة حلوة اتقالت في المدونة يعني بجد مدونة جميلة و رائعة ومفيدة




اهمية التعليقات؟؟


مقدار نجاح البوست الي نزلته




احلى بوست كتبته و اللينك واذكر الاسباب؟؟


رسائل عاشق والسبب اني كتبتها بكل مشاعري واحاسيسي وكلماتي لحبيبتي


افضل مدونة قرأتها؟؟
كل المدونات الي بزورها واسيب تعليق فيها يبقى مدونة عجبتني لان بجد عندنا في العالم العربي مدونين جمال اوي وهم دول امل المستقبل
افضل بوست؟؟
مفيش بوست محدد لان بجد انا بشوف تحف فنية مش بوستات
الشغل بالنسبة ليك؟؟
علامة على تقدم العمر و تحمل المسئولية
الانترنت ؟؟
اتصالي بكل ما هو جديد في العالم ومقدرش اعيش من غيره
اهداء التاج؟؟
مش حابب ادبس حد والي يعجبه ياخده

هناك 16 تعليقًا:

غير معرف يقول...

هيييييييييييييه

كالعادة اووووووول تعلليق

غير معرف يقول...

وتااااااااااني تعلييييييييق

طبعاااااااا

هييييييييييييييه

غير معرف يقول...

والتالت اكييييييد

احم احم

انا هوووووون

اجاباتك جميلة وعرفتنا عليك اكتر واكتر

بذمتك مش التاج يجنن برضوا

عشان تعرف بسسسسس انه وراك ستات زي القمر ههههههههههه

وتعيش وتتدبس تاني

سي يووو ^ـ^

طـائر الليــل الحـزين يقول...

اجابات جميلة
وفيها صفات اجمل
شخصية مرحة وبتحب الحق وبتكره الظلم واسرائيل واحنا كلنا اكيد زيك
وكمان عجبنى قوى اجابات الدبلوماسية
واحلى ما فى التاج انه عرفنا بيك
وعلى فكرة انا بحب الاكل اللى انت كتبته
لما جوعتنى حضرتك
تحياااااااااااتى
دمت بكل ود

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

إجاباتك جميلة جداً وصادقة وبتعبر عن شخصية جميلة من داخلها
وكويس إنك مادبستش فية حد لأنة صعب
دمت بكل الود

عاشقة الورد

aMr saYed يقول...

نوارة

منوراني بالتاج بتاعك ده وخدي بالك بقا من نفسك اليومين لاني بحضرلك ان شاء الله تاج هتدعيلي

aMr saYed يقول...

نوارة
انتي هون وانا هون وما حد جنبان لا هو ولا هون وكالعادة لا تحب ان تترك تعليقا واحد ا تحب ان تزيد ربنا يكملك بتعليقاتك وبعدني في البنات الي زي القمر الي ورايا دول انا مش شايف حد ورايا

aMr saYed يقول...

طائر الليل الحزين

حضرتك كنت جعان وانا بكتب فلقيت نفسي بشتهي الاكل مش بكتبه وربنا يخليكي على الي قولتيه في حق شخصي وتتردلك في الافراح

aMr saYed يقول...

عاشقة الورد
شكرا بس عموما ان مكدبستش حد لاني بجهز تاح الي يهخده لازم يلف ورا نفسه ولتاني مرة بشكرك على مجاملتك الرقيقة الي مش غريبة على عاشقة للورد

غير معرف يقول...

بخ بخ

انا هوون

كاني سمعتك بتتكلم عن تاج !!؟؟ (وش مصدوم)

ابعدني عن مخططاتك انا ماصدقت خلصت من الاول شكلك ناوي على تدبيسة ناااااااار

استر يلي بتستر

انا غلبانة وطيوبة يارت تحضرلي تاج باختيارات هههههههههههه

وخلينا نشوفك بتختفي فين ؟؟<<< اعتررررررف

سي يو

سارة نجاتى يقول...

حلو التاج ده

و ذوقك فى الأكل شبهى شوية

أنى واى

أنا مدونتى ( الله يخرب بيت أرك أنت و مصرى جدا ههههههههه ) بطلت تطلع ع الريدر يا باشا

منورة عندك

بنت الغربة يقول...

ايه الردود الجامده دى ياعم تعلب...؟؟؟
مش مهم تحب مين المهم حد يحبك...
بجد عجبتنى قوى قوى..
انا فرحانه بسنك الصغنن ده ومع ذلك كلامك عاااقل قوى
تحياتى ليك ياتعلب

aMr saYed يقول...

نوارة

كنت بتفسح شوية كده ولا الواحد ميعرفش يختفي يومين عن الانظار

وصدقيني هدبسك تدبيسة هخليكي ان شاء الله تلعني اليوم الي اهدتيني فيه تاج

تحياتي

aMr saYed يقول...

سارة

لا مش ممكن يا بنتي المدونة بتاعتك ديه لابسها عفريت ولام يتعملها حضرة



وانفوشي وسيالة ومعمورة وكل اسكندرية

وبعد ار ايه الي انتي جاية تقولي عليه

aMr saYed يقول...

بنت الغربة

احم احم سني الصغنن مش معقول يعني صغنن ايه بس ده انا عايش يوووووه بقالي كتير اوي ده انا زهقت

وبجد شكرا لكلامك الحلو و زيرات كودايما منوراني

soshy يقول...

بجد يا عمرو اجابات صادقة وردك هائل
وكفاية انى مش بحب اقرء المدونات بس
بجد مدوناتك خلتنى مهمة بالمدونات
فلك انشاءالله مذيد من النجاح والكتابة والابدااااااااااااااااع
وانت شخصية مرحة اخر حاجة
وياريت نشوف حاجه من الاكل اللى بتحبه
وانا كمان بكره اسرائيل وبحب الفراخ

بيس يا مان