الأحد، 28 يونيو 2009

رسالتي اليكي


كتبت اليكي هذه الرسالة بعدما تفشى اليأس في اوصال جسدي من التقائك . اعلم انك لم لون تسمعيها او حتى ترمي بنظرك على حروف الكلمات . كنت دوما ارتمي اليكي عندما تضيق الارض بما رحبت فأسمع صوتك يواسيني . كم من الليالي سهرناها وتشهد بذلك النجوم والكواكب . فتتعالى ضحكاتك مع بزوغ الفجر وصعود الشمس لعنان السماء . انني اتذكر رسائلك التي كانت توقظني في الليل على اجمل عبارات الغزل تحولت الان الى رثاء .رثاء لتلك المشاعر التي ماتت عند رحيلك من الفناء . لتتحول علامة حبك في قلبي الى جرع عميق.

فاصبحت انا كالسقيم ليس له دواء واضحى حبك الي داء عجزن امامه الاطباء.

ابعث اليكي رسالتي بعد فوات الاوان لان لكل وقت ادان


تحياتي

هناك 14 تعليقًا:

غير معرف يقول...

مش مطمنه 8-)

أم فريده يقول...

اية الياس دة فين الرومانسية والحب راح فين

اية اللى حصل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ومع ذلك لا ندم على من لايقدرك

تحياتى

Sweet Violet يقول...

انا مش مرتاحة لك اصلا من وقت الامتحانات
فى ايه ؟؟؟
و ليه الحزن ده؟؟
ارجو تكون بخير
v_v

micheal يقول...

ايه يا عم ده
ده احنا طلعنا رومانسيين أهو
:)

aMr saYed يقول...

هاجر زعبل

مش مطمنه ليه دول كلمتين بس كانوا وقفين في الزور وراحوا لحالهم بس بجد اطمني متقلقيش ومتشغليش بالك اهم حاجة ركزي انتي في مشاريعك عشان توصلي للنتي عيزاه وتفرحيني

aMr saYed يقول...

حبيبة سي السيد

الرومانسية معاني قد مضت زمانها
اليأس لغة الاحياء

ههههههههههههه

مفيش حاجة حصلت زي ما قلت مجرد كلمتين وراحوا لحالهم

aMr saYed يقول...

sweet violet

وانا كمان مش مرتاحلي شكلك كده مش مرتحالي من ساعة ما دونت اصلاههههههههههه

لا مش حزن ولا حاجة وربنا ما يجيب حزن وانا بخير طول ما انتوا جنبي والحمد لله

aMr saYed يقول...

mico

تخلل بقا يا معلم بقينا رومانسيين بس مصطفى بكري قال قبل كده

الرومانسية هي قمة الثورة

Zika يقول...

ايه يا عمنا
ايه ياباا
بقي انااخرج من الكابه اجي الاقيك مقع بطاقتك
اومال فين
كن سعييد
عيش كانك فيها وليد لسه الحياه ياما فيها جديد

غير معرف يقول...

كنننننننن سعيد

متنساش ^ـ*

احساسك جميل بالكتابة

متزعلش عى حد باعك وتركك

الله يسهله قدامك الحياة لسه طويلة :)

طمني عنك وعن احوالك انت كيفك يارب تكون بالف خير

على فكرة التوووورتة وصلت الحقها قبل ما تتاكل انا مليش دعوة ^ـ*

دمت بالف خير

aMr saYed يقول...

zika

وانت كئيب ليه بقا يا عمنا.طب انا ديه زكريات وسمعت خبر كده فقلبت عليا ام المواجع بتاعة زمان فاكر البنت الي كانت معاي في سنة اولى اتخطبت وكده انا مبحبهاش بس ذكرياااااااااات بقا يا عم الحج واشياء اخرى
عموما مفيش حاجة

ومن عشر سنين واكتر وحشني منك يا مان لما تفضى كلمني نقعد ع الوالي

aMr saYed يقول...

نوارة

ربنا يخليكي يا نوارة على كلامك الجميل

بس المشكلة اني كنت فاكر نفسي بعتها اكتشفت انها مصدقت اني بعتها عارفة لما تبقي حابسة طير جميل اوي وهو مستمتع بكده بس جت فترة حصلت شوية حاجات كده فقلتي تسبيه يستمتع فاول ما فتحتي باب القفص طار وقعد يغني ويزغرط ويرقص على شجرة ويقولك ده انت كنت حابسني

ده الي حصل


بس الي هيجي جنب التورتة هدفنه مكانها

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

لية بس اليأس دة
دة حتى عنان مدونتك
كن سعيداً
أتمنى لك السعادة وراحة البال
تحياتى

aMr saYed يقول...

صدى الصمت
كن سعيد ده مجرد عنوان زيه ي اي عنوان اخر عنوان قريته كان امبارح في الاخبار كان بعنوان

اعدام الفقر بعد غد

مجرد عنواين في حياتنا بندورلها على معنى

تحياتي