الخميس، 2 يوليو 2009

ورقة شجر


العمر زي ورق الشجر
على كل ورقة انكتب فيها القدر
يا تزهزه وتكبر وتخضر
او تدبل و تقع من ع الشجر

هناك 16 تعليقًا:

Sweet Violet يقول...

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انا هبدأ الاعتراض تانى على المدونة دى
من الواضح ان حالة السلم مش جايبة نتيجة
من وقت ماقولت كن سعيد
و انت مش كده خالص v_v

و كمان فين سلسلة "ع البسطة" هه ؟؟؟

aMr saYed يقول...

ضد التيار

هو انا يعني عشان غلبان جاية عليا وتعترضي ليه بس مالها ديه رباعية عادية والله وخلاص البوست الجاي عشان خاطرك لازم تخرجي من المدونة وانتي بتضحكي عشان ميرضنيش زعلك بس

ونقضيها سلم احسن

غير معرف يقول...

كلامك في الجوووووون

عجبني اوووي وتشبيه واقعي جدا

انا الحمد لله وردة مش ورقة شجر :))

ربنا يسعدك ويوفقك

سارة نجاتى يقول...

يا عينى يا عينى

بس المهم نعرف نربيها و نخضرها

shahrzad... يقول...

بجد ناقصها فى الاخر كلمة وعجبى

لأنها فكرتنى برباعيات العظيم صلاح جاهين

aMr saYed يقول...

نوارة

اكيد لانك انثى لازم تبقي وردة بس حاسبي من الشوك يسمع منك ربنا وبعدين اوعي تاكلي عليا الغدوة

aMr saYed يقول...

سارة نجاتي

انا زهقت من الريدر بتاع مدونتك

لو ادتيها مية كويس هتلاقيها بتخضر يعني ترويها تصح هتخضر ترويها غلط هتدبل

aMr saYed يقول...

شهرزاد

نورتني زيارتك وانا فين و هو فين انتي قولتي رباعيات العظيم اما انا ديه رباعيات مجنون

أم فريده يقول...

اية الحكم دى

دا انت هتبقى حكيم بقى
ومش هنعرف نكلمك

ربنا يجعل ايام عمرك كلها
زهزه وتكبر وتخضر

تحياتى

aMr saYed يقول...

حبيبة سي السيد

هههههههههه حكيم مرة واحدة يعني ينفع اغني

الحمد لله انها عجبتك ويا رب دمها علينا

micheal يقول...

أحلي كلام والله
:))

aMr saYed يقول...

mico

حالة الياس الي عندك بدات تتتسرب لي بدري كده مش كويس ده انا بدات اتاثر بيك عن بعد اما لو قعدت معاك يا راجل هنتحر

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم
معلهش متأخره شويه
لسه بجد راجعه من السفر

متشكره على الزياره الجميله وان شاء الله يبقا الود والتواصل

تحياتى
انوسه

aMr saYed يقول...

عاشقة الاحزان

طبعا لا شكر على واجب ده الا اذا كنت عاملة فرق او كلفة والحاجت الملعبكة ديه وعموما القاهرة كانت منورة زيادة اوي

وربنا يديم الود

غير معرف يقول...

حلوه اوي الرباعيه دي يا عمرو ..

تشبيهاتها عجبتني ..
بس عندي كومنت علي حاجه صغيره اوي ، اول مقطع انتهي بشجر واخر مقطع انتهي بشجر فـ تقل الرباعيه شويه بس المشكله ان مش هقدر اقترخ كلمه عشان ميضيعش المعني .. اقولك خليها كده .. المهم المعني :))

تسلم ايديك

aMr saYed يقول...

hager za3bal

ربنا يخليكي يا جوجو بس سواعي المعنى والوزن بيحكم الواحد انا قعدت دورت برده ادور على غيرها ملقتش عموما لو لاقيتي ابعتيهالي في رسالة او ابق كلميني وقوليها