الخميس، 23 يوليو 2009

الثورة والثروة


كان زمان بين الثروة والثورة فروق
زي الفرق بين الالف والنون
لكن في زمنا اجتمعوا واصبحوا ان تكون
تملك سلطة وكرسي تدوس على الكون

هناك 15 تعليقًا:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم



هو ده الكلام ولا بلالالالاش


احيك
تحياتى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

هو انا اول تعليق

هههههههههههههههههههههه

Sweet Violet يقول...

وعجبى
v_v
تخيل فعلا معاك حق

لكن مش معاك حق فى الغياب على فكرة
انت مالك ؟؟
من وقت الرجوع و انت بردو بعيد
v_v

غير معرف يقول...

حلوه يا عمرو
تسلم ايديك :)

بس عندي ملحوظه صغيره

الرباعيات دي لازم تكون حاجه معينه

يعني يا اما الاربع ابيات ينتهوا بنفس الحرف .. او الاول زي التاني والاخير والتالت هو اللي مختلف زي عمنا جاهين ..

انت هنا لخبطت ..

او يمكن دي انت واخدها عن طريقة كتابة حد وانا معرفش..

نوسه وريمان فى هاكونا مطاطا يقول...

انت لسه هنا؟


لا لا تعالى بسرعه عندنا


تيمون وبوبما عايزينك


كل ما تضحك اكتر كل تاكل بطاطا اكتر

هاكونا مطاطا

مش هتقدر تغمض عنيك

هاكونا مطاطا هديتنا لكل المدونين عشان نخرج من حاله النكد

هاكونا مطاطا تهييس للصبح

هاكونا مطاطا ... لااااا للملل


هاكونا مطاطا... قول لاء للهم

هاكونا مطاطا.... اوعى تزعل ابدااا

هاكونا مطاطا... ارمى الماضى ورا ضهرك


انسى الماضى اللى يغيظ


يلاااااااااا تعالى مستنى ايه

micheal يقول...

الله ينور عليك..كده تمام و100 فل
ده بمناسبة انقلاب يوليو؟
:)

طـائر الليــل الحـزين يقول...

فعلا دلوقتى اجتمعت الثروة والثورة
جميلة قوى الربعيه دى
تسلم ايدك يا عمرو

اقصوصه يقول...

كل شي يتغير

حتى المفاهيم!

aMr saYed يقول...

عاشقة الاحزان

والله العظيم الراجل ده بيتكلم كلام زي الفل
وتخللي احيك وتحياتي لا لا مقدرش انا على كده

وتخللي تاني انتي اول تعليق يا لهوتي ده شرف ليا

aMr saYed يقول...

sweet violet

اولا مقدرش ابعد خالص مالص صالص بس والله هي شوية مشاغل كده اصل عقبال املتك اشتغلت وشا دوب عندي 3 ساعات باليل كده بس مش بعد ولا حاجة بجد سعيد باهتمامك

aMr saYed يقول...

هاجر

اموت انا في نقدك بالذات في الرباعيات

انا فعلا خرجت عن النمط التقليدي في كتابة الرباعيات عن عمنا جاهين بس انا محتاج رايك اكمل على كده شوية رباعيات ونشوف الطريقة حلوة ولا لا

aMr saYed يقول...

ماشي يا ست نوسة هاجيلك عشان ناكل بطاطا ونبقى هاكونا مطاطا

aMr saYed يقول...

ميكو

حبيبي هارتي اه ديه بمناسبة الثورة الي اتحولت لثروة

aMr saYed يقول...

طائر

ياااااااااااااه فينك بجد وحشتني كتابتك

وكشرا على كلامك الرقيق

aMr saYed يقول...

اقصوصة

ده حال الدنيا وبعدين خدي هنا ايه الغيبة ديه كلها ازعل منك يعني