الأربعاء، 6 يناير 2010

الماضي مات


مرت سنين على الي فات
بالنسبة لها الماضي مات
بس مفيش جرح بيموت
مفيش يوم يعدي من غير صوت
صوت لألم كان من سنين
ولا عدى يوم من غير حنين
لحب السنين
صحيح كله فات
بس الماضي عمره ما مات
كلمتها
سألتها
ليه عشتقتي؟
ليه عشقتي من بعدي؟
قالتلي مالي ذنب
ده قدر
كان لازم انساك
لازم اداوي جرحي
الي جرحتهولي
كان لازم ارجع صبحي
الي امستهولي
انت اخترت الفراق
وانا اخترت العشق
اصل العشق داء
والحب داء
ومين بعدك يداوي عشقي
غير عشق
عشت من بعدك مجروحة
عشت من بعدك مدبوحة
والله ده لوعدت سنين
ما انساك
ما اقدرش على غيابك
واستنيت كتير لوقياك
حبيتك اه
عشقتك اه
ودبت في هواك
الجرح مش جرحي
ولا الذنب ذنبي
انت الي اخترت الفراق
وانا اخترتك
انت الي اخترت البعاد
وانا اخترتك
اخترتك واحترت معاك
كل يوم بيعدي وانا مش جنبك
بموت فيه الف مرة
كل يوم بيعدي ومسمعش صوتك
بندبح فيه الف مرة
وما بين كل مرة ومرة
عذاب
وحشتني لمستك
عشت بكلمتك
ولكلمتك
هويتك
عشقتك
جرحتني
بس خلاص عدت سنين
على الي فات
وانسى اصل الماضي مات

هناك 16 تعليقًا:

kalam-wel-salam يقول...

تسلم ايدك بجد رائعة
وهى عدت سنة بكل ماتحمل والسنة الجايه احسن ان شاء الله

aMr saYed يقول...

كلام والسلام
اولا نورتني وشكرا لزيارتك
يا رب دايما الي جاي احسن عليك وعلى الناس كلها

اقصوصه يقول...

كلمات عفويه

نابعه من القلب

وما يخرج من القلب

يصل الى القلب سريعا

ودي :)

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

كلمات جميلة جداً ومعبرة ومليئة بالمشاعر والأحاسيس الصادقة
تحياتى

micheal يقول...

سعيد أنك رجعت تكتب من تاني
:)

aMr saYed يقول...

اقصوصة

ومن القلب للقلب رسول

نورتيني

aMr saYed يقول...

صدى الصمت

شكرا لكلامك الجميل
نورتيني

aMr saYed يقول...

ميكو

حليب هارتي نورتني يا مان وارجو ان العود يكون احمد

سارة نجاتى يقول...

معلش يا عمرو كنت منقكعه عن الدنيا الفترة الاخيرة
انت عامل ايه؟؟

حلو البوست اوى و مكتوب باحساس عالى تحياتى

غير معرف يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Zika يقول...

انت بطلت تكتب ليه ياض

غير معرف يقول...

اخبارك ايه

ليه وحشة والله

يارب تكون بالف خير

aMr saYed يقول...

سارة نجاتي

شكرا لاهتمامك الكريم بشخصنا واقولك انا بخير وربنا ما يحرمنا منك

aMr saYed يقول...

هاجر

شكرا كده يا جوجو على متابعتك لمدونتي

aMr saYed يقول...

زيكا

ان مش منقطع انا كنت حاسس بس ان في حححد قطع ايدي عشان مكتبش بس متقلقش راجع

aMr saYed يقول...

نوارة نورتي نورتيني
يا رب تبقي بخير وما تحرمنينا منك